Mulți români aleg litoralul bulgăresc în detrimentul celui local, atrași de prețuri mai mici și servicii de calitate. Uneori, însă, socoteala de acasă nu se potrivește cu cea din târg. Așa a pățit și o turistă din România care a mers la un hotel cotat de cu 5 stele din țara vecină.
Femeia povestește că mâncarea nu a fost pe gustul ei, fiind servite „supe pline de apă, înghețată plină de apă, mâncare refolosită de pe o zi pe altă”.
În plus, ea afirmă că piscina de tip jacuzzi avea mucegai, iar geamurile din cameră erau atât de vechi încât se auzea orice zgomot care venea de afară.
„Ne-am întors din experiență Wave cu un gust amar. În anii trecuți am tot mers în Bulgaria, de cele mai multe ori la HVD Miramar. Deci plecăm cu o comparație +- dar HVD este de 4* și nu de 5* cum promite Wave.
Aș începe cu mâncarea: cafea imposibil să fie băută de noi cel puțin. Supe pline de apă, înghețată plină de apă, mâncare refolosită de pe o zi pe altă. Sucuri, băuturi la dozator”, a scris românca nemulțumită de serviciile hoteliere din Bulgaria, pe un grup de Facebook.
Ea continuă și spune că jacuzzi-ul hotelului avea mucegai pe pereți, iar în camere se auzea orice zgomot, din cauza geamurilor care era foarte vechi.
„Mucegai pe pereții piscinei tip jacuzzi. Termopanul antic, se auzea vântul și orice zgomot prin el că și cum am fi fost afară. Animația pentru copii era ok dacă pricepeai bulgară sau germană. Mai adăugau o engleză că să nu ne supărăm.
Mult zgomot, puține jocuri, nema mini disco.
Plusuri: Fructele erau proaspete, la fel și pâinea, grătarul și pizza. Alt plus este că au 7 piscine, concerte seară, shop decent cu prețuri bune”, a adăugat ea.
Un român a suferit un mic accident în Bulgaria și a fost nevoit să scoată din buzunar o sumă destul de mare de bani pentru a primi îngrijiri.
Acesta a povestit pățania pe un grup de Facebook.
„Pentru colegii de pe grup continui postarea despre HDV Miramar cu niște info utile. Ieri, în urma unui accident tragic survenit între degetul mic de la piciorul drept și rotilele dure ale unui troleer din cameră, precum și în urma culorilor curcubeului pe care degetul le avea de la o oră la alta, am hotărât astăzi să fac o vizită la medic.
Sun la asigurare, care îmi recomandă să merg la o clinică din zona care are decontare directă cu ei. Având în vedere starea, nu puteam risca să apăs cu fermitate accelerația, am solicitat un medic la hotel. Din păcate m-au sunat și mi-au comunicat că nu i se permite medicului accesul în hotel, având în vedere că au cabinet medical propriu.
Toate bune, ma duc la cabinet, e la parter, pe un hol lângă recepție și piscina interioară și rezolv. 190 leva , deci 100 euro consultația de 5 minute și 40 leva să scrie o rețetă, deci 20 euro. Bine că nu e rupt… Măcar atât.
Deci, dacă apelați la medicul de la hotel, fiți pregătiți cu banii… Și cel mai util, asigurarea de călătorie, căreia eu inițial nu-i vedem sensul”, a scris bărbatul.
O parte dintre românii care și-au petrecut vacanța în afara țării s-au întors dezamăgiți. Aceștia au vrut să încerce destinații noi, dar au avut parte de condiții proaste de cazare sau de mâncare de calitate slabă, mai ales în țări ca Bulgaria, Grecia sau Turcia.
O româncă a povestit experiența de care a avut parte în vacanța petrecută cu familia în Bulgaria, într-o postare pe Facebook.
„Aș vrea să împărtășesc experiență recentă la Reina del Mar, care înțeleg că e pomul lăudat. Eu nu auzisem de hotelul ăsta până acum, nu mersesem niciodată în Bulgaria până acum, decât în trecere sau câteva ore. Nu mersesem nici la all inclusive, deoarece nu e genul meu de vacanță. Cu toate acestea, am vrut să le fac cadou alor mei o vacanță cu noi (cu mine și cu copiii mei), iar soțul meu era plecat.”, a scris aceasta pe un grup de Facebook.